Tisdag

Idag har jag lite saker att göra! Känner att jag borde städa också! Men de är just den där kanten man måste kliva över och börja! usch lägenheten är en jävla sandlåda efter vovven. Me no like!

Sitter och tittar på dr90210. Ser en kvinna som fixat sina boobs. Jag vill också. inte göra dem större eller mindra bara bättre och snyggare. Tror de gör mycket för självförtroendet. Men ska dock försöka träna till dem först. fungerar inte de så får vi se va som händer hehe...

Lindah ska komma hit idag. Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen.

Nu ska jag sätta mig och göra ingenting. Är inte van att vakna vid den här tiden så är inte riktigt vaken än haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0