Tisdag

Efter Zumban igår vurpade jag på vägen hem. Jag skulle ju absolut ta den vägen Chrille brukar ta, SNOTHALT var det iaf så jag föll pladask på min höft. Känns som att jag har världens lårkaka. Aj säger jag bara. Jävla genvägar!

Chrille väckte mig nu på morgonen för jag skulle köra ner honom till stan. Inte alls pigg för sånt! Men jag körde ner honom. På vägen hem stannade jag för att köpa mjölk och frukostmaterial! De går åt som smör här! Det är dock inte så bra. Nu börjar de bli riktigt tight med de man kallar levnadsmaterial?

Mamma skickade ett sms till mig om att jag borde höra av mig oftare, just nu är de ganska svårt med tanke på att jag inte har nå pengar  på min kära mobiltelefon!

Ne nu vill jag inte sitta här nå mer =) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lindah

haha ja men hur länge är det? 1 månad? 3 månader?

2011-03-15 @ 13:42:24
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0