Söndag som sagt

Jo Lindah kom över hit idag!

Vi gick iväg och inhandlade lite ingredienser till maträtten sen när vi kom hem påbörjade jag maten. Som sagt blev de biffstroganoff! Riktigt mumma!

När vi hade ätit upp kom vi överäns om att vi skulle åka ner till Hemmakväll och hyra en film. Väl nere på stan står vi i affären i en halvtimme och letar efter en film som ingen av oss hade sett tidigare. Jag kan ju säga att de gör jag inte om! Varenda film var de någon av oss som redan hade sett. Den som hade sett flest var ju självklart Chrille. Han var även den som hade svårt att välja. Tillslut tog vi en skräckfilm. Vilket vi senare ångrade hehe. Älskling ville ju så klart ha Ben & Jerrys. Det var 2 för 79 så vi köpte med oss Half baked och nå nut någonting. Nöt glassen var riktigt god :P Självklart för den valde ju jag ;)

FIlmen som vi hyrde var en riktig rysare. Jag låg och höll i mitt täcke under nästan hela filmen! Vågade inte ens äta popcorn för va rädd att dra ner den i halsen haha.
Chrille somnade vilket jag inte blir förvånad över...

En riktigt trevlig kväll med lovley Lindah :P Lite skitsnack och myspys :p Lär göras om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0