Söndag och återigen söndag

Ja då var de söndag igen. Igår fick jag inte jobba, av vissa anledningar som gör mig lite besviken! Lite?

Så de vart en hemma dag och kväll, min kära far kom förbi med lite mat! De uppskattades!
Jag hade även storstädning, kände att jag inte orkade med småsaker som låg huller om buller. Så jag städade köket, hallen toan och vardagsrummet! Så fint de blev, men de varade typ tills nu.. Aja fast nu är det iaf inte lika mycket som igår.

Chrille gick iväg till Dennis, men jag kände för en ensam kväll framför schlagern, som tydligen vart en skandal. Heh ingenting som en person som inte röstar lägger märke till. Hade tydligen blivit nå fiffens med telenr eller nått.
Jag satt och käkade popcorn och hade det trevligt för mig själv. Skönt ibland.
Sen tittade jag även på Alot like love! Jag låg här helt själv och as garvade! Låter inte riktigt normalt i mina öron men aja.

Chrille kom väl hem vid tolv. Vi satt och pratade och skämtade och skrattade. Kändes som en liten tjejkväll om jag får säga det så. Vi gick inte och la oss föränn klockan blev ljusa timmen! Vågade inte titta vad den riktiga tiden var!

Just ja, satt även med min kära mor i telefon bra lääänge igår. Trevligt att man kan göra sånt också! Lär åka och hälsa på nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0