Söndag kväll

Idag har jag pysslat lite med heminredningen. Dock blev de tyvärr ingen storstädning. Får göra de när Chrille är på kurs istället. Disken är däremot diskad :D Skönt!

Mina fina klistersaker blev hur fint som helst =) Glad att jag köpte dem. Dock satte jag dem fel ett par ggr så klistret pajade, men som man brukar säga de som går att laga med silvertejp är inte trasigt. :D Sant som de var sagt lite silver tejp gjorde susen haha! Om en liten stund ska jag sätta mig och klippa ut kanterna som blev kvar och pyssla lite med de=) Sen imorgon ska tavlorna upp också. Börjar ta sig de här :P Mitt största projekt är nog att få min karl att godkänna ommöbleringen av skiljeväggen och sängen :/ Kanske ska göra de när han inte är hemma :D?

Erika ringde mig idag, så jag tvingade hit henne på mat ;) Nerå de mesta var nog frivilligt haha Jag gjorde korvstroganoff. Mumma! Sen satte vi oss och tittade på skor! Har hittat min nya favvo hemsida >_< Tråkigt nog så tillåter varken plånboken eller min karl att jag köper nå fler haha

Har klippt min bebis idag! Hon luktade så jävla illa. Spelade ingen roll hur mycket jag duschade och fönade lukten försvann inte. Så tog till saxen. Men faaaan va söt hon blev :D

Va nyss iväg och handlade efterlängtad obooo´y Gaaaaah


Imorgon blire ZUMBAAA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Det som inte går att laga med silvertejp är TRASKIGT" HAHAH

2011-03-27 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0