SNUS!!

Oh herre gud jag tror jag blir tooookig! Igår fick jag för mig att försöka sluta snusa! lägg märke till FÖRSÖKA!
Och redan håller jag på att go nuts! Det är tur att man inte har en massa godis hemma nu för tiden ska jag säga! Annars hade jag varit som en hamster i skafferierna! Oh va de rinner i munnen >_< Just nu säger min hjärna "Vad håller du på med!? Du kan sluta någon annan dag" Typ. Men jag känner att nu när jag tränar regelbundet känns de dumt att förstöra kroppen med skit saker >_< Dock vill inte min hjärna samma sak! Buhu för mig =/

Pöjken min har åkt till sitt möte, och jag fick årdna med samtalen idag. Tror de gick bra annars vet jag inte hur vi ska klara dehär nu när jobbet inte är lika lovande :/ Jag hoppas att vi får en channs att förklara oss :/

Ska jag eller ska jag inte ta en snus!! Lite sur är jag att jag lät Chrille lämna några hemma! hehe fasen! Fast hade jag inte haft så hade jag förmodligen gått iväg och köpt...Kanske kan kolla på avskräckande bilder för att inte ta nån :D Ja vilken bra idé!!

Hmm kul att man inte hittar nå hemska bilder :S Jag sökte på "Snus sår" på Google, men de kom upp bilder på bebisar och katter m.m. Aja Får se hur länge jag klarar av att hålla mig >_< Önska mig lycka till!!

Okey jag skämtade bara hittade precis en bild ! Oh gud jag dör!!!



Jag blir seriöst avskräckt nu! Oh fy!!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Ja, nej. Jag har haft pojkarna sen oktober och inte blivit sjuk förns för 5 veckor sen. och det är ju inte hela tiden som sagt. bara några dagar sen blir jag frisk igen. Härligt! Jag ska börja nu vid månad skiftet. Ska börja gå in till stan nu när det inte är 73469236 minus grader och skaffa nått gym kort någonstans. Hejja mig!

2011-03-14 @ 13:49:25
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0