Pretty Woman

Jahapp då var den oskulden tagen då..Filmen var väl bra, dock började jag bli uttråkad mot lite senare än mitten av den. För lång helt enkelt. Jag är nog en barnfilms människa, dem filmerna är perfekta i längden för mig, jag hinner inte tröttna. Antar att kult älskare skulle hata mig nu men iaf. Den vart för utdragen. De var någon film för ett tag sen som jag har för mig att Erika ville att jag skulle titta på och efter ett tag så kom jag på mig själv att jag satt och suckade haha fan kommer inte ihåg vilken det var :/

Pricken på it är väl att min skift knapp har pajat! Så jag måste trycka in den as hårt för att få stora bokstäver :/ Eller få till en smily, min tangent bord är ju helt underbart, inget T har jag de är ett hål som jag måste stoppa fingret i för att få fram och min nr 4 är också borta haha där är de en lite blå flärp som sticker ut haha men så länge de går att få fram dem så är de lugnt =)

Nu ska jag lyssna på Veronica Maggios - Jag kommer. Har varit nyfiken på den ett tag nu.

Tja då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0