Onsdag

Idag vaknade vi av att vi fick fyrfalldigt besök av mina systrar och deras vänner. Vi hade planerat in en dag på Arosfortet!
Jag,  Ida och Sara gick iväg och köpte korvbröd samt dricka. Medans Beata var kvar och lagade korven. Vi gjorde 20 korvar.  Under tiden kom även Chrilles Kusin och hans kompis över. Runt tolv tiden efter att vi käkat gick vi iväg till Arosfortet. Där delade vi in oss i två lag, Jag, Chrille, Ida och Sara samt Beata, Johanna, Mange och IV. Lagnamn: Sir stewe och pensionärs jävlar.

Fyfan va länge sen man var där. Vissa kom man ju ihåg och dem gjorde man först. Sen blev de ju svårare eftersom det även fanns nya rum som man kunde gå in i. Vi kröp, kravlade, klättrade och tänkte. Jag vart så svettig så jag inte viste vart jag skulle ta vägen. Efter 2 och en halv timme orkade jag inte mer! Fyfan! Jag är fortfarande helt mör i kroppen. Fan värre än ett pass på gymet! Jag kan ju även berätta att Pesionärs jävlarna vann!!

När vi kom hem så hade Chrille 6 missade samtal och jag 12. Hahaha Fia och Frida hade försökt att få tag på oss. Dem ville komma över och kika lite hur vår lya ser ut. Hade jag vetat de skulle jag ha städat innan och kanske köpt med nå gott. Men dem kom över och umgicks lite här hemma! Det var länge sen. Dock var ju Chrille med så de var inte riktigt som gamla tider men nästan. Måste åka och hälsa på nån dag! Dock måste vi tanka bilen först >_< Fan hatar bensin och bilen! Önskar fan att jag kunde teleportera mig!

Imorgon får vi besök av Chrilles mormor och moster. De ska bli trevligt. Nu har vi även hunnit städat! Diskberget är borta och dammråttorna haha. Dam samlas så jävla fort! Usch!

Ne nu ska vi gå och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0