Onsdag hela veckan..

Vi var i kumla igår till idag, umgicks lite med kära familjen! Mamma bjöd på riktigt god mat, jag undrar vart jag fått mina goda kock kunskaper ;) haha
Vi satt och pratade kikade lite på tv, sen tvättade jag och klippte lillan. Inte så kort som sist utan bara så att pälsen inte når ner i backen. Så söt hon blev :D

Vi somnade även på soffan. Vilket jag ångrar stort. Har svin ont i nacken :/ Får väl skylla mig själv antar jag...

Idag har vi storstädat lägenheten. all disk är borta även den som vi ställt till med idag, damsugit och plcokat undan. Vi var så duktiga =)

Erika kom över en sväng och åt köttbullar, kokt potatis och ett försök till gräddsås. De var gott, dock vet jag inte hur man gör riktig men de var tillräckligt nära i smaken iaf.
Lilla vovven Bobbo kom över och vi var hundvakt åt honom. Han är så jävla söt den jäkeln. Skulle inte ha nått emot att ha honom här oftare.

Vi gick över till kim en sväng, eller vi gjorde ett stopp hos Erika:) Jag fick lite godis som hon köpt i england. Samt en heeeel påse med popcorn haha fast den gav hon mig redan hemma. Aja väl hos kim kikade vi på bilderna från i helgen då Kim och Erika hade varit i england. Efter det kikade vi på dumma mig! Så jävla söt!

*Its so fluffy I could die!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0