onsdag eftermiddag

Älskling kom hem tidigare än räknat, han hade med sig subway! Fan va länge sen de var! o fan va gott de var! Mumma med rostbiff och bacon gaah och deras goda currydressing!

När vi ätit upp så åkte vi med Erika och storhandlade. Även fast de vart två stora kassar kändes de fortfarande inte som att vi storhandlat :/ Känder som att vi missat en massa. Men vi fick med alltid på listan så jag vet inte varför jag är så kinkig :/

När vi kom hem så gick Chrille nästan på en gång och jag la mig för att läsa klart boken. Fyfan va jag blir tokig på den! Vet inte vad jag ska säga. Måste låna de restrerande två! Även fast jag typ vet vad som händer så är de inte samma sak som att läsa dem själv! När jag läst klart ringde jag min kära Lina! Vi pratade bra länge om allt och ingenting! De var så länge sen så kändes skönt att få prata lite =) Älskling ringde även och berättade någonting helt underbart så nu håller vi alla tummar och tår för honom. Vill inte ta ut nått i förtid men kan samtidigt inte låta bli att vara överlycklig :D

Snart ska jag och erika iväg och gymma. Får se om älsklingen kommer hem och lagar lite fiskpinnar tills jag kommer hem =) Hoppas hoppas :D skulle göra mig såååå glad:P

Nu sitter jag och muttrar för mig själv och tittar på mitt finger och funderar på om jag fått blodförgiftning haha får vi ju se!

Ne nu ska jag gå =) Ha de bra!


De har nu öppnat igen! Kan man bli lyckligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0