Onsdag

God morgon.

Igår när vi kom hem var vi tvugna att åka och handla lite små saker så vi hade lite frukost till idag. Aldrig kul! Tog oss även natt mackor haha. Inte bra!

La mig och läste igår också. Läser boken gömda! O fyfan vilka utbrott jag får! Både på personen som utför de och hon som var så dum! Ok förstår att första gången kanske man tror att de var en olyckshändelse, men fyhelvete hur boken fortsätter! My god! Sitter och läser högt flera gånger för jag blir så chockad! Och boken slutar inte chocka mig, sen att de är en sann berättelse! Ne nu blir jag bara förbannad igen!

Idag ska vi åka och storhandla!

'har fruktansvärt dåligt samvete, för när vi var in till sala hade jag tänkt att hälsa på två av mina fina, men sen ringer min lillasyster och tjatar om skjuts hem. Så vi åkte aldrig dit. Nu sitter jag och svär över det. Jag hoppas inte hon är allt för sur! Nästa gång så! Förlåt igen om du läser de är här =(

Ne nu ska jag läsa lite till innan min kära kommer hem!


Läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0