Oh snälla skjut mig!

Fyfan nu börjar jag blil riktigt tjatig med mina inlägg. Men vafan kul att skriva! hehe

Dessutom tänkte jag passa på att skryta om mina underbara skor som jag köpte på bianco för ett tag sen! Dem som jag är så jävla förälskad i! Som jag dessutom tvingade lillsyrran att köpa de andra paret! personalen tyckte inte att jag skulle köpa båda färgerna haha! Sen i kassan lurade dem på mig en massa annat i vilket fall..Aja men här är dem iaf :D Me loove long time :D Nu längtar man bara tills de fina vädret så att man kan ha dem på sig :P


Blev dessutom ganska så glad när jag såg att typ ingen annan har sådanna i denna färg hihi

Sen vill jag även skryta om min snygga klänning som jag köpte till skorna (A) Har jag inte heller haft channsen att visa upp, för vart inga bilder från bröloppet på mig :/

Dock blir man besviken, för nu är den på ännu mer rea >_<
Hoppas jag får nått att göra snart så slipper ni mig en stund haha

mitt bidrag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0