Måndag

Ingen aning om vad fan de är för fel på min telefon jävel :S Gick varken att ringa hem eller till min mobil. Fattar ingenting.

Igår sa jag upp Bredbandsbolaget. För de kunde inte leverera de dem lovade. Så kände att jag inte orkar hålla på. 

Pici har även dragit in ett ton med sand! jag skämtar inte! Vår soffa var ljusbrun utav att hon hade legat där! Inatt hade hon även hoppat upp i vår säng och även där är de en sandlåda nu!

Jag kan ju även säga att jag slocknade igår. Mitt huvud känns fortfarande som en jävla ballong, men de är bättre!

Idag ska jag försöka få till någonting att äta. Inte direkt taggad för de men ett måste! Inga idéer på vad jag ska göra. Just nu känner jag inte för någonting! Däremot finns de en massa jag måste göra! Så tudilu
Kiss me quick
Oh va jag vill tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0