Lördag..Eftermiddag

Jag har upptäckt att ju tidigare jag går och lägger mig desto ländre sover jag! Vaknade strax innan två!! Dock behövs det med tanke på att jag ska jobba ikväll men iaf..Det är inte ok känner jag!!

Jag hade planerat att göra lite mat idag, men äter jag såkallad frukost nu så kommer jag inte bli hungrig föränn senare ikväll iaf så :/ Då kommer min kära inte få någon mat eftersom jag är bjuden till Erika! Vi ska kika på schlager och äta gott innan jag börjar jobbet =)



Har inte följt festivalen i år, men jag kan lotsas att jag har en favorit! Då kan de bli riktigt spännande, om jag hinner se så länge. Har för mig att sista finalen inte slutar föränn vid 22? DÅ har jag börjat jobba..

Aja jag ska väl ta och klä på mig och dra upp rullgardiner för ser att solen lyser helt underbart utanfön..Kanske kan få med mig min älskling på en liten promenad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0