Godmorgon

Inte för alla kanske.

Fan mådde så jävla piss igår, somnade på soffan. Vaknade dock i sängen mitt i natten att tv stod och skrek! Fan tror min karl är döv  eller nått! Så jag stängde av den. Han hade också somnat på soffan, men jag i nattluvan tänkte inte på att väcka honom. Stackarn kommer ha ont i ryggen =(

Fyfan jag vaknade av världens mest hemska dröm! Vaknade av att jag grät i verkligheten! Usch usch!! Måste ringa och kolla så att allt är ok :/

Just nu sitter jag och stör mig på mina F*ing grannar!! Spelar Rix fm så högt så att jag skulle kunna tro att det är jag! Just nu är det pink på radio! Jag hör vartenda jävla ord hon säger, varje trumslag gutarr ja ALLT!!! Igår hämnades vi, men inte fan blev de bättre. Tror fan att jag ska spela as hög musik när dem har slutat spela! För tror fan att människan är döv på andra sidan väggen!
Saknar att bo i hus =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0