God natt

Just nu sitter man bara och stirrar i tomma intet! Att man tar vissa saker förgivet, som att man alltid har sin familj, släkt och vänner. Sitter och tänker tillbaka på en massa minnen försöker att inte gråta. Har redan så jävla ont i huvudet och ögonen känns som kanonkulor! Vet att de låter dramatiskt men just nu mår jag såhär!

Pratade med Erika i två timmar! Vilket jag kan säga räddade mig! Hatar att gråta! Man har alltid så jävla svårt att somna efteråt! Just nu vill jag bara sätta mig på första bästa plan och flyga ner för att hinna säga hej då innan han hamnar nere i marken tillsammans med sin fru!

Jag ska väl försöka skriva någonting positivt med dagen! Var på en extremt lång promenad. Min kära vovve blev helt slut. Hon orkade inte gå knappt. Vi gick till Hälla där jag fick gratis hundfoder för att jag är nyinflyttad, sen stannade vi till på Max för kim mutade Chrille med det för att han skulle gå med på att gå så långt. Sen gick vi till Chrilles moster. Där fick pici leka, eller ah hon la sig under bordet ganska omgående. Stackarn var riktigt trött. Vi var ute och gick från klockan 3 till 20 i 6.
Ah de har varit min dag. Samt att Tina och jag kikade lite på jobb.

Nu ska jag försöka få lite sömn.


Jag ägnar mina tankar åt dig! Hoppas att du har de bra!!

Kommentarer
Postat av: lina

åh, vila i frid..



Hoppas du klarar dig gumman, jag är bara ett samtal bort! Jag ringer dig här i veckan, Puss & kram <3

2011-03-22 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0