God natt

D¨har man haft en ensam kväll hemma. Pratade en stund med Chrilles mamma. De var trevligt.

Sen spelade jag de berömda spelet the sims! haha Skapat gubbar som ska föreställa mig och Chrille haha, vi har just skaffat oss en katt. Som pissar inne hela tiden. Tror jag ska köra med fusket move objekts haha då kan man ta bort kisset mohaha..

Ska väl ta och sova med tanke på att man får sova en timme mindre imorgon och jag ska tydligen upp en timme tidigare än va jag räknat med tack vare omställningen av tiden >_< Blä! Hatar att gå upp tidigt! Men ibland måste man!

Nu ska jag ta mig en natt macka så jag inte får magkatarr sen ska jag ta och sova! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan!

Gå gärna in på min blogg å svara på dagens fråga! :D



Å godnatt :)

2011-03-27 @ 01:04:06
URL: http://ninakauppila.blogg.se/
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

godnatt! :D

2011-03-27 @ 01:24:12
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0