God kväll

Erika och jag var iväg och tränade en sväng. Helt underbart, jag klarade mer på Crosstrainern än va jag trodde om mig själv. Jag kanske inte har så dålig kondis som jag trodde :P Sen gör de ju mycket när man har musik i öronen. Dock har jag upptäckt att baksidan av mina lår är mycket starkare än framsidan :S Aja bara några gånger kvar på detta schemat sen kommer de ett nytt med nya delar av krroppen :P

Jag bad ju Erika köpa med salt och peppar kar till mig, samma som jag gav fia =)



Hur gulliga är dem inte då :D


Sen för ett tag sen om ni kommer ihåg prövade jag lip plummer..Ah resultatet:
Före

Efter

Vet inte jag ser ingen skillnad :/
Ni får ursäkta hur snygg jag ser ut på bilderna :P


Nu ska vi fortsätta titta på Efterlyst. För imorgon är de en stor dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0