Fredag

Var ner på stan med Erika för lite ärenden! Sedan åkte vi iväg för att träna. Jag vet inte vad det var med mig idag. Men jag körde stenhårt på uppvärmningen så jag nästan blev svimfärdig på resten av redskapen. Jag var tvungen att sluta för att jag mådde så illa. :/ Hmm

Var över till Erika en sväng innan jag gick hem. Vi satt och tittade på sakerna hon hade köpt i england och pratade lite strunt. När jag kom hem åt jag av matresterna från igår. Mumma!

Medans jag åt läste jag aftonbladet! Fyfan va de händer en massa naturkatastrofer nu :/ är som tydligen på 70 talet. Det är hemskt! Får gåshud när jag läste och tittade på filmen :/ Jag missade nyheterna så jag kikade på derasrapportet.



Man hoppas på att de inte hittar fler döda nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0