En riktigt värdelös Fredag kväll..

Med finare ord!!

Jag är så van att jobba Fredagar så jag glömmer att planera någonting! Jag blir tokig av att sitta här! Kanske ni märker för dehär är de fjärde inlägget idag!! Allt som går på Tv känns de som att man har sett en gång tidigare, dock är de ganska skönt att få lite alone time ibland men fan nu vill jag göra nått. Göra mig fin och gå ut och ha kul :P Får ta de om de blir nå pengar över :D

Medans jag skrev dehär kom min älskling och pussade på mig=) Blir så glad!! <3

Älskar dig baby!!

Pratade med en fotograf idag :D Ska iväg och fotas nån dag när de är lite finare väder. Så kan man ha lite kort att sätta upp på väggen på oss två <3

Dessutom kankse de blir kryssning för oss två inom en snar framtid. Så mysigt, bara vi två :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0