Aj

Efter jobbet igår så hade jag as ont i mina tår. Var så dum att jag inte bytte skor när jag kom ner utan jobbade i mina stövlar :/ När jag kom hem var jag ju tvungen att pilla..Så gissa vad >_< Jag tappade halva tånageln. De gör så fruktansvärt ont just nu. Igår var de lugn men nu gör de ont =( Kan inte ens ha strumpor på mig, får se hur de går, ska ju över till Erika om en stund och kika på Pretty Woman.

Hon och typ alla andra tycker att jag är helt knäpp för att jag aldrig sett den och dussin andra filmer. Så idag ska jag ta min oskuld på denna kära film. Dock vet jag ju typ vad den handlar om och hur den slutar för har hört så mycket om den :P Men för att göra dem nöjda så ska jag titta på den. Men alla vet väl hur de är att titta på en film med mig som jag är ensam om att inte ha sett hahaha Sen är jag ju inte särskilt rolig att titta på film med även om jag har sett den och ingen annan har de för då sitter jag istället för att fråga om filmen, berätta typ vad som händer hela tiden typ. "Oh snart kommer en as rolig scen eller oh snart kommer de nå läskigt" Ja ni fattar. Även fast ingen har sett filmen sitter jag och frågar. Gah jag är inte rolig att titta på film med :/ Jag skulle inte vilja titta på film med mig själv heller för den delen så jag förstår alla andra haha..



Pappsen var över en stund idag. Är alltid lika kul att ha honom på besök. Jag blir så glad. Dock var han inte här särskilt länge :/ Han hade ju med sig mmmh donuts :D Oh va de var gott. Fick några extra så vi skulle ha till senare :D Min kära far <3

Kommentarer
Postat av: Lindah

Då får du anstränga dig lite hårdare då =) Älskar nya typsnittet! =)

2011-03-13 @ 20:21:42
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/
Postat av: kajsa

Hej! ;)



Nu är veckans blogg utsedd, kanske just blev din blogg ? ;)



Då till bloggen och se efter ! :)



// skrh.blogg.se

2011-03-13 @ 20:47:54
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0