Tjenixen

Fina fisken!!

Vill visa en riktig uppskattning till alla mina kära vänner och min fina älskling här hemma! Har aldrig varit lyckligare men samtidigt har jag aldrig haft en sån saknad efter mina vänner! <3

igår va jag och Erika och tränade på förmiddan, sen var man helt jävla seg resten av dagen! Idag åkte vi och tränade igen sen åkte jag hem till Tina och Tommy, där Chrille hjälpte till att bygga en biluppfart, där somnade jag på studsmattan. Senare kom kim även dit. Vi hjälpte även till att bygga lite på slutet, eller vi byggde inte utan vi bar stenar.

Vi var helt utmattade Chrille och jag, så de blev köp mat idag. jag var så hungrig att de inte ens går att beskriva! Jag skakade i hela kroppen! Tror de kan bero på träning och ingen mat hehe :/ Förlåt kroppen!

Min Fina Fia ringde mig idag! Saknar henne tok mycket :/
Även fina Lina ringde, samma sak där saknad!! De är de jag menar! Inte kul att behöva sakna sina bästa =(

Nu ska jag titta på hells kitchen! Sov gott allesammans!

Imorgon ska vi till kålsva tror jag de heter :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0