soopatroopa

Dagen har varit seg, har trott att de har varit söndag hela dagen! Helt underbart att man har en hel dag till imorgon utav vila!

Jag och Erika gjorde hemmagjord pizza idag, skulle ha käkat tacos men de blev riktigt god pizza, men min specialgjorda köttfärs och kassler samt ost! Konstigt dock var att pizzan var godare kall än varm haha.
Vi har tittat på film och haft en allmän dagen efter dag!

Nu sitter jag och lyssnar på stackars Erika som är sönderbiten av myggorna. Mirakulöst nog har inte jag ett enda! Undrar om mitt blod inte är gott nog för dem basterdserna! haha jag klagar inte! Hatar myggbett!!!!

Imorgon ska vi ha storstädning, vet dock inte varför vi inte städade idag? Kan ju iof vara för att vi har haft folk över hela dagen! Aja men imorgon då ska de bli fint igen! Eller jag hoppas åtminstonne de.

Pappa fråga mig även om jag ville städa Farfars lägenhet, men jag känner de att jag vill inte gå in i lägenheten som han dog i. Jag kommer inte klara av det! Dock har jag jätte dåligt samvete över att pappa måste städa själv!
--

Chrille önskade sig en weekend i london för oss två i födelsedagspresent! Den enda presenten som jag känner att jag förmodligen inte kommer kunna ge honom ! Jag är så jävla flygrädd!! Får se om jag någonsin kommer över den :/


Min fina! Han ville inte pussa på mig för jag hade läppstift så de fick bli en tungtouch! haha dock ser han livrädd ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0