SeEeEeEeGt

Sitter och västar på att karln ska bli klar! Har ni någonsin hört en kvinna bli klar före mannen? Ne tänkte väl de....

Pratade med mammsen för en stund sen ! De har 34 grader i skuggan dem jävlarna =( Jag vill också! Ah kanske inte här hema och inte när man jobbar, men när man är ledig eller nått....

Hoppas på att Chrilledill är klar snart så vi kan åka någon gång! Jaag har myror i klänningen haha! Yes box, har på mig min jeansklänning idag :D Weeihoo! Ett gott tecken :D

Sen orkade jag inte göra mitt hår och ansikte lika snyggt,... Blev lite sisådär nöjd med hårfärgen! Men de kanske blir bättre om några dagar när man man vant sig igen =)


Fan va sur jag ser ut :S Aja =) Snart bär de av för lek och stoj :P

Ha en bra lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Saara

Ärsch, vad pratar du om?! DU ÄR LIKA FIN SOM ALLTID!!!

Men vadå, har du färgat håret igen eller? :O

Hehe

2011-06-18 @ 23:18:37
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0