Ostokassler

Hej o hallå! Idag var jag riktigt ruskigt trött när jag kom till jobbet! Fyfan läraren skrattade åt mig så jag fick sitta i stolen o göra sakerna på genomgången! Kändes lite som skamvrån haha kul kul

Dagen annars har faktiskt gått riktigt bra! Dock märker man när konsentrationsnivån sjunker i gruppen, de blir bara en massa flumm!

Oh jävla EHEC! Jag vill kunna äta sallad igen! Jag är så jävla rädd av mig, sen när de hände så nära en så har jag bojkottat sallad ännu mer! Inte kul! Jag som älskar sallad! Vivaldi lixom godaste salladen!!!! =(


Ja sånt här äter man när kasslerna inte hann tina igår och vi inte hann laga mat! Men Chrilledill skulle laga mat idag istället sa han :P Får se om de sker :P Så nu sitter jag o äter kassler med smält ost ( För jag äter ju inte kall ost!) och O´boy :D Riktigt gott!

Vi skulle ha åkt till Carro idag och pratat om Midsommar, men jag är så sjukt trött. Vi skulle ha käkat ute men sen råkade jag kolla kontot hehehe så neeeej de blev ingen sådan mat idag utan fattig mat istället, nu är bröded också slut =(

Aja ha en bra dag allesammans :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0