Oh...sovmorgon?...Ja tack!!

Oh va soffan vart skön igår! Skulle ju ha väntat hem Chrille och vi skulle ha lagat mat, men soffan skrek efter mig!
Så jag la mig ner för att titta på tv, men somnade =/

Chrilledill väckte mig när han kom hem, dock va jag alldeles för trött så jag la mig i sängen! Kasslern som vi skulle ha lagat hade tydligen inte tinat, så nu håller jag på med tonfiskröra med ägg. Inte världens godaste lunch men va ska man göra :/

Idag är näst sista dagen så nu får jag fanemej ta och finna engergi!!! KAnske gå och lägga mig i tid? Men vill ju träffa min fina innan jag somnar =/

Nu ska jag ta bort äggen från plattan och försöka göra mig i årdning, ha en bra dag allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0