Nu kör vi

Omgång 2 då =) Imorgon går vi in på vecka två på utbildningen! Har suttit och läst igenom vad vi har pratat om föregående vecka och de har tydligen satt sina spår! Känns ganska bra! Dock kommer jag förmodligen få hjärnsläpp imorgon när de gäller!

Lina och Anna kom förbi idag och kikade hur vi bor! Fick en jätte fin blomma utan dem! Som jag ska göra allt för att inte döda! Har inte ställt den i fönstret som jag gjort med alla andra stackars små blommor!
Sen fick jag någonting som gjorde mig helt sjukt glad :D Ett stor pack med POPCOOOORN :D Om de är någon som känner till mina problem med popcorn så är det Lina! hahaha vi kunde sitta uppe och prata halva nätterna och käka popcorn! Gamla goda tiden! När man kunde gå över till varandra och sitta där till typ klockan blev tidig morgon sen bara gå hem! Nu blir de ju svårt :/ Uppskattar allt till tusen! Är jätte glad för att ni kom över :D
Niklas kom förbi han med och umgicks, fick även klippa honom idag!

Yeeey imorgon är de nya tag! Ska bara se till att först komma i säng sen komma upp imorgon! Vaknade ju ganska sent idag så jag är inte trött än :/

http://2.bp.blogspot.com/_DaTgD812Gug/TF2N9bQ9QxI/AAAAAAAAAjU/ncUMuPFir8Q/s1600/popcorn1.gif
Oh va glad jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0