Helt sjukt

Jag satt verkligen och försökte hålla mig vaken igår. Men inte fan gick de! Hann precis typ somna in när Chrille kommer hem. Allting snurrade så jag ville ju bara sova! Han va så snäll och höll de han hade lovat:P Han lagade kassler med ris :P Min fina! dock blev de ingen sås :P Ska se om jag hinner göra en!

Imorgon är de "lördag" Så idag ska man kämpa på :P Funderar på att ha mjukisar på mig :P Skulle vara underbart!
Dock regnar det nu så har absolut ingen anining om vafan man ska ha på sig så att man inte blir allt för blöt? Vill ju inte köra en repris på första dagen! Kanske kan ta med mig extra kläder? Ja! De låter som en bra idé :D


Kommer väl se ut så här innan jag kommer fram :/

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag kom hem vid 19.00 tiden, :) Så jag var inte hemma allt för sent :P Ja usch här är det sol och regn om vartannat :(:(

2011-06-23 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0