God morgon tisdag

Vaknade i panik när Chrille höll på att klä på sig! Han hade vaknat innan klockan idag och jag hade inte hört ett piss så jag trodde klockan var hur mycket som helst! Men som tur var så hade inte min klocka hade inte ringt!
Så nu är man skapligt trött. Verkade som att Lindah kände sig lite grann som jag. Tisdagarna är ju värst tycker man. Men sen imorogon kommer man säga att onsdagar är värst..

Idag efter jobbet ska jag träna med Irre! Får se om jag har nån mat klar här hemma idag när jag kommer hem :/
Kan ju säga att de var riktigt underbart att vakna till en ren lägenhet! Awesome :D

De är våra bästa år på tv nu! Är nästan så att man skrattar! Hur fan kunde man titta på sån blajja!


Ganska så stor skillnad på igår och idag! Haha men tänker inte gå upp kvart över fem bara för att se lite piggare ut! Naha! Aja ska väl klä på mig och göra mig i årdning! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Haha jag hoppas det! Hade lite dåligt samvete för att jag varit lite dryg mot dig idag! But i love you!

2011-06-14 @ 20:12:46
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0