Ensamt

Just nu är de faktiskt lite ensamt. Jag har ju dock lilla Skurt här som sällskap. Men de känns inte riktigt ok att prata med en katt haha så tokig har jag inte blivit :P

Har pratat med min fina en stund idag! Saknar honom så it hurts!!! Inte kul någonstans ska jag säga!!
Igår var de värst! Först hade vi hur fint väder som helst. Vi gick i shorts och t-shirt sen mot kvällen blixtrade det så att hela himlen lös upp och de oskade!!! Fy helvete va de va läskigt! Jag började fan gråta en skvätt för de var så obehagligt! Sånna stunder önskar man verkligen att man hade sin kära nära så man kunde burra in sig! Jag fick iaf lite tröst på telefonen =)


Idag börjar min fina jobba också! Lycka till baby <3

Hoppas Lina kommer hem snart så vi kan hitta på nått :D Hon är nämligen och målar lakan till studenten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0