bumpy ride

Fy helvéte(som Simon brukar säga) va trött jag är.  Allting bara snurrar så fort jag ställer mig upp! Vad har jag gett mig in på! Lovat Chrilledill att iaf försöka hålla mig vaken tills han kom hem. Men fan! Man bör inte lova saker man inte riktigt kan hålla! Jag kommer vara som en levande zombi när han kommer hem. Då kunde jag väl lika gärna ligga och sova tycker jag :/

De jag ätit på idag ligger fortfarande kvar, jag känner mig riktigt slö! Fan tog nog ut all energi igår när jag var så hurtig! Men nej bannemig!!! Imorgon ska jag försöka vara pigg iaf!! (Ännu en gång en sak jag inte kommer kunna hålla) Kägi bara bullrar också! Blä! Jag vill sova!


Nya tag imorgon då! Här få ni veckans vackraste bild:

Inte nog med att jag ser förjävligt trött ut, jag ser även riktigt sur ut! Gud vilka problem jag har!! Skönt att imorgon får jag lägga mig och känna att "jaaaah äntligen sova ut".

Som sagt, jag är ingen morgon människa! Jag är inte helt fungerande då. Jag ska jobba eftermiddag eller kväll. Men än så länge har ju dagarna gått bra, men mornarna mindre bra! Får väl ta för vana att dricka en kopp med kaffe så fort jag kommer ner till jobbet! Jag förstår dock inte hur jag kan vara så trött när jag kommer fram till jobbet? Jag cyklar ju? Man borde piggna till, men nej inte mitt huvud eller min motorik! Aja jag tror att ni förstått att jag är trött!


God natt nu då....Nu ljög jag men tänkte inte skriva nå mer idag så sov så gott, ska jag göra om en stund när Dillisen har kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0