Paprika choklad + 25 år

Min fina älskling fyller år imorgon, så i fredags bakade jag, Erika, mamma och Beata massor! Jag hade förberätt Pogácsa degen dagen innan, trodde denvar perfa men icke sa nicke. När den väl kom in i ugnen så smälte hela jävla skiten! Blev en nästan en hel kaka av skiten istället för typ 30 små! Jag började nästan gråta kan jag säga! Så beata årdnade lite mer mjöl till sats nr 2 och den blev ju perfekt! Cp barn! Aja gott ble de!
Sen när vi kom till snickers kakan ja då skulle vi även börja med maten samtidigt så Erika kastar en paprika till mig som landar rätt på den färdiga snickerskakan! Fan va vi vek oss dubbelt!!!





---

i lördags så åkte vi hem till Tina och Tommy för att förbereda allt! Folk började sakta rulla in. Vi pratade och Chrille öppnade paket! Min fina älskling! Fick väldigt mycket bra saker! Han uppskattade verkligen allt också!
Efter att folket hade avtagit städade vi! Vi var överlyckliga att de fanns diskmaskin! De hade tagit en vecka och diska allt de för hand!
På kvällen skulle vi egentligen bara ta de lugnt. Men vi försökte istället bjuda över lite folk. Vissa kom andra inte! Jag gjorde bort mig på tal om ingenting! Flertal gånger!!!!!
Skulle ringa Lilja ringer till nån random brud, skulle lämna ett meddelande till Helena, tror dock att andreas fick de, skulle ringa natta kom till en stackars ingela som jag nästan skrek åt "TJENA INGELAA VA GÖÖRRUU!??" hehehe sen lämnade jag ett meddelande till natta.... Usch! Va vin inte är bra!!
Vi partade bra länge, en gammal vän kom förbi också de var riktigt trevligt :D Har inte sett henne sen 7 år tillbaka tror jag :/ Man är inte så duktig på sånt!!

---

Dagen söndag har i sin ära blivit en städ dag! Vi har röjt och diskat. fan va fint de är nu =)
Just nu sitter vi och väntar på att potatisen ska ha kokat klart, så vi kan göra stekt potatis, fläskytterfilé och beasås =) Bra avslut på veckan! :P

Ha en bra kväll :P


Lindah satt och blåste upp bagin the boxen haha ..Kolla hennes ögon med! Ser ut som manga!



Blev tyvärr inga fler bilder :/ Tråkigt när kameran är trasig =(

Tack för en trevlig kväll allesammans! Även ni som inte vart med på bild =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så vacker älskling! <3

2011-07-24 @ 21:55:38
Postat av: Beata

Har du möjligtvis beställt mina skor än :D? Hihi :D

2011-07-25 @ 23:40:58
URL: http://troublebubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0