:P

Haha "Oh krap" är något jag har hittat på när jag inte kanske har varit i nyktert tillstånd! Låter roligare :P
--
Lina jag är ledig på helgen och slutar kvart över 4 på fredag :D Så de är bara att komma:D Skulle vara super duper nice:D:D



------

Gårdagen var inte OK någonstans! Grät som jag inte gråtit på länge!!! Vuxna människor som inte kan ta de med människan de gäller!!? Jag förstår mig inte på de hela! Jag ska inte försvara någon heller för båda parterna var lika barnsliga men fortfarane..Aja de var iaf inte kul, för andra som kanske inte hade så mycket med saken att göra blev sårade!!

------                                                                                                  

IDag ska fina lindah komma till mig, funderar på att bjuda henne på langos :D Har ju sagt att jag ska göra de bra länge nu :P Kanske är på tiden:P
Vi ska även läsa på lite till jobbet, så vi inte kuggar när vi väl ska börja på riktigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0