Helt otroligt

Haha Andreas din jävel! fan att du ska vara så grym på att sälja hahaha nerå hejjar på dig! :P
Sen är alla andra jävligt grymma dem med! Men de är andreas som svider mest för att han går om mig ;)
Ska aldrig mer öppna käften tror jag :P

Dagen började väl ganska segt skulle jag tro, de kändes som de iaf, me sedan gick de bättre och bättre! Fick mig några riktigt goda skratt! Fick även äta pizza till lunch vilket egentligen inte kändes så bra eftersom min kära körde ner mig och hem mig från jobbet idag >_< Oh Nono tänker fan inte se ut som jag gjorde förra året!! Måste skärpas!!

Dagen i ära beställde jag även en ny klänning och örhängen var ungefär såhär - nära på att beställa skor igen! Gjorde det dock inte! Fast får lite creavings efter ett par nya! Men jag har typ tre par som jag inte använt ännu! Om inte fler! Så skulle de ploppa upp ett par till här hemma skulle inte dillisen bli så glad hehe...Beställde dock ett par skor till syrran! Men de gills inte!

---
När jag kom hem idag luktade det så jävla fruktansvärt illa! Två soppåsar låg och väntade på någon stackare som skulle ta dem till sophuset, dem har legat där i ja typ tre dagar idag! Fan va lat man blir! Tog dem på en gång och gick med dem för vet att jag inte kan sova om de ligger och luktar!
--
Imorgon ska man jobba över! Awesome! Ska se om man kan få in nått, dock ligger de inte så mycket på prisbordet längre :/ Får hoppas att de kommer till någonting imorrn :P


HAHAHA tänkte att jag bjuder på denna ikväll! Hoppas ni sover gott! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0