Helt gääälet!!

Helgen va fantastisk!!

I måndags gick de as bra på jobbet!  Chrille fyllde även år i måndags, min fina älskling. Även fast de var hans dag så överraskade han mig när jag kom hem! Han hade köpt 7 jätte stora rosor till mig! Jag har ingen aning om varför men jag vart jätte glad när jag såg de stå  på köksbordet.



Oh va han kan göra mig lycklig min fina!

-----------------

Igår gick de väl sisådär, dock fick man glada nyheter som gjorde en överlycklig! Dock ska man inte hoppas allt för mycket men de är svårt att inte göra de!

Efter jobbet kom Lindah över till mig och vi kikade på Harry Potter! Jag är så jävla blödig! Fan grät nästan! Not funny!

Idag ska jag jobba kväll igen, Ska bli kul! Nu vill jag bara till jobbet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0