Torsdag

Inatt hade jag fan nästan den värsta natten! Blä!!

Beata och jag packade ner de mesta av  mitt krims krams, men jag tröttnade ganska fort haha! Tror inte att jag fattat det riktigt ännu faktiskt!

Vi gick och la oss i god tid, kikade på en film, sen andra filmen somnade Chrille till men inte jag! Jag var vaken fram till klockan var 8 imorse! Telefonen ringer som en idiot! Då har någon jävel satt larm på hemtelefonen för väckning! Undrar vem det var....

Beata lagade tre rätters middag, var riktigt gott. Dock har jag inte smakat efterätten än, vart så mätt av maten! Men snart så!

Fixade även så att man får hem en elräkning varje månad när vi flyttar! Haha kanske inte de roligaste men ett måste!

Nu ska jag ringa till vår kära granne och bjuda över oss på en kopp kaffe haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0