Tisdag

Har absolut inge minne av att jag gick in i sovrummet och la mig för att sova igår! Det är riktigt creapy! Jag skulle sitta och hålla baby sällskap inatt, men jag vaknar istället i sängen! Känns läskigt och han bar inte in mig! Men men han sa att jag gick på toa sen in i sovrummet. Jag hade först somnat på soffan! Så de kan ju vara förklaringen antar jag haha

Satt och tittade på möbler igår! Hittade ett köksbord som var ganska snyggt, hittade även en diskmaskin som jag försöker fjäska till mig av pappa, men de går inte så bra haha! Den är svart!! Älskling var även delaktig i de mesta, han tänkte först säga att vad jag än väljer blir bra, men sen kom han på att han kanske också ska ha nått att säga till om eftersom han med ska bo där hahaha, de var lite kul att se när han kom på sig själv haha.

Idag har jag pluggat i stort sett hela dagen! Mitt huvud börjar göra ont! Nu är det bara sammanfattningen som ska göras, men den väntar jag med tills mitt huvud är på plats igen!

Pappa var över en sväng idag, på lite fika och kaffe. De var trevligt, han köpte med sig lite kyckling, bröd och fika bröd till oss! Snälla lilla papi. Visade honom även möblerna jag hittade, men han tyckte så klart att de var skit, och när jag tog upp diskmaskinen tog han på min panna för att kolla om jag har feber haha! Försöka går ju alltid :P

Hann även laga mat mellan pluggandet. Det blev pasta gratäng med köttfärs! Det blev faktiskt gott, till min stora förvåning haha

Nu ska jag sätta mig lite för att vila huvudet! Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0