Tisdag

fyfan va jag är slut i kroppen!!!

Idag har vi egentligen inte gjort nå mycket! Mest umgåts med samhall! Dock åkte vi iväg för att starta vår träning inför i år! Som vi sa skulle vi byta gymkort till ett bättre där vi har tillgång till alla pass plus att vi får simma också!
Vi åkte ner vi 5 tiden, 7 pers hahaha var ganska kul. När vi kommer ner dit så kom jag på att jag inte hade kontonr med mig! Så fick först pröva logga in med mobilen, sen så kom jag på att jag kunder ringa syrran! Så de löste sig! Så nu har vi ett gymkort som kan gymma på i nästan hela landet och dessutom får träna annat än gym :D

Fick hem mitt efterlängtade paket! Dock kom de som jag beställde sist! Så är lite irriterad! Eller ah egentligen är de ju bara mitt eget fel för jag inte skrev någon co adress :/ Men hoppas att de andra dyker upp snart med tanke på att jag beställde det den första december! Fridas julklapp :/ Känns lite sent, men har inte kunnat ge henne de tidigare eftersom jag inte har haft det hemma haha!

Imorgon bär det av till stan! Ska förbi hsb och Ica på vägen hem! Ska nog ta bussen ner men gå hem sen! Hoppas inte jag ramlar och bryter nått bara haha!

Imorgon kväll blire spinning pass med Erika! Får hoppas att mina ben orkar det efter dagens! Så får vi hoppas att jag kan gå sen till på fredag för då är det jobb =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0