Söndag

Igår kikade vi på film hemma hos Dennis, Jessica och Alex kom över med lilla tösen. Vi käka chips och godis och hade det trevligt.
När filmen var slut spelade vi tecken 2. Snacka om att det är ett agritions framkallande spel (Ursäkta stavningen). Fan jag som hatar att förlora dampar ju sönder! Jag kommer så väl ihåg när jag var hemma hos ett par kompisar när jag var liten! Vi satt och spelade det spelet och skrek åt varandra så fort vi fick stryk! Sånna spel borde bannas från marknaden!

Idag vaknade jag på soffan! Skulle vänta hem Chrille. Men somnade! De var lika bra de för han var inte hemma föränn 7 i morse! Han ligger fortfarande och sover! Klockan är snart 3 :/

Snart ska vi ner och tvätta, blä på en söndag =( Men de behövs ska jag säga! Inte tvättat sen innan jul! Dock märker jag inte av de i min garderob hahaha

Ne nu ska jag ta och diska för de är min dag idag! Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0