Söndag

I lördags fick vi oväntat besök måste jag få säga. Folk hade fått sina varningar men vågade sig hit iaf, trevligt var de med besök iaf. Somnade på stört när vi väl skulle sova!

Idag mådde magen äntligen bättre under eftermiddagen! Så skönt! Var hem till Chrilles kusin för han fyllde år. Fullt hus som vanligt haha. Satt och fipplade med en jävla ipad! De bjöds på mat senare under kvällen. Sen var det tydligen Chrilles tur att bli dålig i magen :/ Så nu ligger han i soffan och kvider stackarn :( Hoppas att de går över snart!

Imorgon så hoppas jag att vi får beslutet! Jag är så jävla nervös med tanke på vad som hänt!! :/ men hoppas på goda nyheter!

Nu ska jag snart ta och sova är helt slut =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0