Onsdag

Fyyyfan va jag är trött nu =( Inte kul när man först inte kan sova sen inte kan vakna när man ska upp. Älskling kom hem strax innan halv 9 imorse, då var de nästan dags att kliva upp. Låg och funderade på om jag skulle gå upp och hålla honom vaken, annars kommer han inte kunna sova inatt. Men självisk som jag är låg jag kvar och sov.

Han blev jätte glad över min lilla överraskning igår :D

Snart bär de ner till stan för lite jobb prat... Inte kul när man är såhär trött. Men gotta do what you gotta do =)
Sen blir de hsb efter det, gick ju aldrig ner igår för fick tag i min chef lite väl sent, så då hade dem hunnit stänga! Mindre kul efterosm jag sagt till dem på hsb att jag skulle lämna in papper igår! Aja hoppas dem har överseende!

Mina...hmm ljumskar om de stavas så gör as ont haha träningsvärk som ett as har jag! Märks att det var en månad sen man rörde på sig på de viset! Puh, hur ska jag orka med spinningen >_< Aja men jag får inte ge upp! Det är ju formodligen inte dem musklerna man rör när man cyklar!

Ne nu ska jag göra mig iårdning för bussen går snart! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Saara

Hehe, jag tror faktiskt att ljumskarna arbetar när man cylkar också! ^^ Lycka till! :D Kraaam

2011-01-12 @ 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0