Måndag 3 jan

Då var man hemkommen från lilla kumla!
Åkte hem i Söndag då vi var ganska slitna i lördags efter nyårsfirandet. När vi kom hem så bjöds det på god mat och vi satt och pratade lite skit. Runt tolv tiden åkte familjen tyskland hem. Så då satte vi oss och hade ett wii marathon Chrille och jag. De var ganska trevligt. Sen satte vi oss med mina systrar och spelade lite UNO! Inte kul. Eller jo för jag vann ju men när de gick åt helvete hade jag halva kortleken i handen. Men tamefaan jag vann iaf! haha

Råkade göra illa älsklingen i lördags kväll.. Hehe han fick ett rejält rivsår i huvudet! haha Så jävla klantiga vi är!

Pappsen och morfar bytte batteri i min bil! Så förhoppningsvis så kan jag köra runt med den uta några problem nu!

Idag ringde jag till HSB och fan va glad jag blev! Dock vågar jag inte hoppas alldeles för mycket men jag vill inte vara negativ heller! Vi kanske har en lya snart :D Så jävla glad! Så slipper Kim oss efter det, dock tror jag inte vi är allt för mycket i vägen för honom men kommer nog iaf bli skönt att få lägenheten för sig själv! De kan ju bli lite trångt att bo 3 stycken här! De positiva är ju att man aldrig behöver känna sig ensam.

Fia var över en stund och snackade lite skit med oss! Alltid lika kul. Sen var vi över till henne! Frys i bröden! Haha de fick man sig ett gott skratt åt! Längtar till våran myskväll! Ska bli kul att få ta igen lite tid! <3

Har inga planer för imorgon, får väl ta och hitta nått att göra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0