Jävla magsjuka =(

De roliga är att när man tror att man klarar sig och att man är frisk det är då det slår till! Fan räckte det inte med att jag mådde dåligt freda och lördag! Dessutom måste man spy halb sex på mårgonen på en måndag >_< BLÄ!!!

Av alla samtal jag fick i morse dock så fick jag ett som jag blev överlycklig av att få! HSB ringde och vi ska skriva på kontraktet! Eller han skulle fixa ett kontrakt så de lät ju som att vi fick den! Jag var dock helt död så förstod typ inte hälften av vad han sa! Men hoppas att jag hörde rätt! Det är de enda som verkligen har fått mig på bra humör idag! För det är inte särskilt trevligt att umgås med porslinsguden!

Städade den kliniskt också så att bakterierna inte ska börja om! Hoppas att jag är frisk till i helgen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni flytta då? :) grattis isf.

2011-01-24 @ 18:10:33
Postat av: Saara

Ja, så går det ju när man bor kollektivt :P Smittorna hoppar runt tills alla har fått sig en vända! STORT GRATTIS till lägenheten iaf! Jag väntar tills ni kommit iordning och flyttat in ordentligt innan jag kommer och vill ha min 3-rätters middag ;P Hehe

2011-01-26 @ 14:54:10
Postat av: bigi

Jo de sant, men de gick över rätt fort ändå så de är skönt! Bara man inte får de igen!

Det är bara att du hör av dig :D Vi får nycklarna på måndag ;)



Vi ska flytta till humlegatan i västerås =)

2011-01-26 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0