Fredag

Inatt kunde jag sova, hade till och med sovit så br att jag inte vaknat när Chrille tog tag i min käke! haha jag hade tydligen gnisslat tänder inatt!! Ajaj! Inte bra, dock vet jag ju inte om jag gör de varje natt eller om de bara var inatt..

När vi väl kom upp så åkte vi iväg till Sura för besök hos hans morföräldrar. Vi tittade på köksbordet som de har där. Inte riktigt ett sånt vi tänkt oss, men nu har vi inte tid att tjaffsa, vi får byta ut saker allt eftersom. Satt och fikade sen tittade vi efter soffor. Ringde runt på en massa. Till slut hittade vi iaf en rums avdelare, och den köpte vi. Riktigt fin.
Vi fixade även en dammsugare. haha hans morfar kallade den för en riktig raggar damsugare haha den ska tydligen vara as bra.

Väl tillbaka i Västeås hade jag fått min klänning! DEN VAR SUPER FIN!!! Fyfan! Dock som jag anat satt den ju inte lika fint över mina käraste ägodelar haha! Men de gick och fixa! Storlek 36 och jag kunde ha den, fan så nöjd jag är! Vi komer matscha varandra så tjusigt!

Imorgon ska vi iväg och hämta lite möbler, sen på måndag flyttar vi in lite saker. Dock sker inte själva inflyttningen föränn på torsdag och jag minns rätt!

Snart ska jag iväg och jobba! Vi kanske ses :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0