Trevligt

Fick lite fnatt idag och ville umgås =) Så jag åkte iväg till Lindah en sväng. Elaine pappsen är på besök i västerås och hon var sugen på lite choklet! Så köpte med mig lite, tur att jag köpte två sorter för hon var tydligen alergisk mot nötter hehe
Vi satt och pratade en massa skit och smörja om allt möjligt, riktigt trevligt! Dock blev jag ledsen när jag skulle hem! Hör ni de brudar jag blev ledsen :P Jag har faktiskt också kännslor! haha
Ne får se om brudarna får komma över på besök eller inte ;) Så elaka som de har varit ;)
Faktiskt så var de riktigt trevligt!

Var ner till jobbet också innan, fick höra lite trevliga saker! Blev faktiskt glad :D

När jag kom hem hade min kära gott hemifrån så jag satte mig för att kika på Vamper diary! Litet marathon! Trevlig stund för mig själv är inte heller alltid fel. Känns dock väldigt tomt :/ Ne nu ska jag fortsätta att kika :P Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0