Torsdag

Äntligen har man ett fungerande internet! Det har knasat sig i flera dagar! Har inte kunnat gjort någonting!!

I lördags var vi på ett riktigt vackert bröllop! Grät flera gånger! Inne i kyrkan var det hur fint som helst! Bruden var helt underbar! OCh mannens löften som han läste upp var..ja jag vet inte typ de alla vill höra haha ne men på riktigt de är inte ofta man hör en kille säga sånna saker! Riktigt fint!
Festen efteråt var riktigt trevligt plockmaten och själva maten var ju gudomlig haha! Åt hur mycket som helst av plock sakerna, hade ju bara ätit frukost vid tio, sen kom vi till harska palatset till typ halv 6 tror jag.. Jag var utsvultet! Plus att de bjöd på champange vilket blir farligt om man inte har ätit haha..
Blev dock sjukare av att dricka alkohol. Så hade ganska hög feber ett tag under kvällen, men sen gick de faktiskt över, och sen dess har jag blivit bättre. Tror att jag behövde det!

I söndags hade vi film och matkväll med Erika! Lagade aaaas god mat! Skrev upp reseptet eftersom det var eget kok som vi höll på med i köket! Man vill ju inte glömma det haha! Tittade på två as bra filmer! Funderar på att lägga mig och titta igen :P Helt underbart med disney filmer :P

I veckan har vi hållt på och fått ordning på lägenheten, har haft hit någon som fixat alla fel som vi anmälde och äntligen har vi fått en hatt hylla! Överlycklig nu slipper vi ha alla grejer hängandes runt om i lägenheten!
Vi skulle även ha fått internet i tisdags men icke...Aja nu funkar det iaf!

Igår var vi i kumla och hälsade på. Pappsen var hit en stund innan sen väntade vi in beata och åkte hem. Pappsen och jag åkte in till sala och köpte skräp mat! Men gott var det. Har dock dåligt samvete för vi skulle ha åkt och köpt annan mat...Lång historia men de slutade med pizza från verona iaf =) <3

Idag var jag in och sökte lite jobb eftersom jag bara jobbar helger så behöver jag någonting att göra under vardagarna! Sen åkte vi och handlade. Lagade pasta gratäng idag, som tyvärr inte föll mig i smaken.. Bara för det så blev det riktigt mycket mat över :/
Runt 18 åkte jag och hämtade Erika, vi åkte och gymmade. Så skönt att komma igång igen. Dock är jag inte fullt frisk men fan sitter och betalar för gymkortet och har inte gymmat på flera veckor p.g.a flytten och sjukdomar! blä!
Efter det fick hon en av våra matlådor haha sen satt vi och pratade lite skit :P

Nu ska jag kika lite på tv sen sova, har inte sovit ut på flera dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0