Söndag

Var iväg till Erika igår och hade schlager kväll med nyttigheter som morötter, gurka och popcorn! Fan va gott de var! Men fan att svenska folket inte vet hur man röstar!

När jag kom hem såg jag att jag fått ett sms från jobbet, men då hade jag redan bjudit över halva västerås till oss, så jag fick beslutsångest! Ångrar fortfarande att jag inte gick ner, men kände även det att klockan 21 är lite sent att ringa in mig :/ Fan hoppas inte de blir nå problem!

Här hemma satt vi och hyrde hem en film och tittade på. Den var grymt jävla rolig! Fan skönt att ta de lugnt eftersom jag fortfarande kände mig bakis när jag skulle gå och sova! Fyfan, ska inte blanda så där nå mer känner jag! Usch bara tanken på det att vända sig i magen på mig >_<

Imorse väcktes jag av ett sms från Frida! Eller ja de var inte i morse men iaf de kändes som det. Honb skulle på Bingo, viste inte riktigt om jag skulle dit, men sen kom jag på vafan om hon ändå är i västerås så kan jag väl fan ta mitt feta arsel och träffa henne. Så jag klädde på mig och gick till finnslätten! Det var riktigt skönt! En liten bit att gå, känner mig riktigt duktig som inte tog bilen!
Frida var redan där när jag kom dit, hon, hennes syster och mamma. Vi satt en liten stund och pratade. Gav även hennes försenade julklapp. Haha några månader sen men men bättre sent än aldrig. Hon har ju blivit så fin, fick känna lite på lilla magen :D Lyckorus för hennes skull.

Träffade även en gammal klasskompis mamma där, min kära klassskompis väntar sitt tredje barn. Grattis inte ens 21 år och tre barns mamma.

Kära mamma skjutsade hem mig, inte lika duktig men ska ändå iväg och träna imorgon! Nu sitter jag och är bitter över att jag missade skid VM idag som jag ville titta på :(

Ha en bra dag! Tjineling

Kommentarer
Postat av: sara

jobbar du på något ställe som man brukar gå ut på tro? :P

2011-02-28 @ 17:43:15
Postat av: big

Ingen aning faktiskt =)

2011-02-28 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0