Onsdag

Idag var vi iväg till kumla och packade ner mina saker som fanns där. Erika var snäll och följde med dit.
Vi hade dock telefon samtal att ringa innan och lite ärenden nere på stan innan, så vi kom till Kumla lite senare än va de var tänkt.

Vi fick låna en lite större bil än min lilla gröna pärla. Mamma och Chrille åkte in till stan medans Erika och jag stannade hemma och packade ner mina saker i restrerande kartonger. Kan ju säga att de blev två kartonger med skor haha trodde nästan att jag hade fler par liggandes där hemma. Sammanlagt blev det 9 kartonger plus två skåp. Fan va vi kämpade för att få in de i bilen! Vi vägrade åka två gånger. Så fick spela tetris in real life! Sen när Mamma och Chrille kommer hem säger dem att de har köpt 5 påsar med mat också! Fifan! Bilen var smockad på vägen hem kan jag säga! Fick ha tvn i knät haha!
Mammsen bjöd även på köttfärsås och spagetti innan vi far hemmåt!

När vi kom tillbaka till V-ås så kom även kära pappa över på en kopp kaffe. Han hittade fler fel än va vi hade gjort så vi ska anteckna det och skicka ner de till HSB så vi inte blir skylldiga någonting sen när vi flyttar.

Imorgon väntar en lååång dag. Allt ska upp ur kartongerna haha

Sen är jag lite orolig för vi inte ställt in kylskåpet och frysen rätt för de vägrar bli kallt! Men men hoppas de blir bra annars blir maten som mammsen har köpt dålig =(


Tack för hjälpen idag Irre! Lite kul kan man ju ha när man packar ibland måste jag få säga haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0