Fredag

Hade planer på att åka till Sala i veckan! Men de blev inte så! Har varit sjuk hela veckan! Fortfarande låter jag som om jag rökt i 45 år!

Igår var vi iväg och hämtade lite gardiner! Känns ju lite tomt utan lite små pynt! HSB var över och gjorde en ny besiktning på vår begäran! Skönt!

Beata sov hos oss i onsdags, dock fick hon bara sova på en madrass men hoppas att hon sov gott hehe..
Var ju hos frissan i onsdags också och klippte av de nödvändiga! Känns ganska kort! hehe är ju van att håret fastnar överallt för att de är så långt. Men nu är de friskt iaf!

Igår fick Erika och Kim komma över på lite tacos. Erika kände sig sällskapssjuk eftersom hon med är sjuk och ligger hemma! Vi tittade på lite film och hade det trevligt.

Ikväll ska jag jobba, även fast jag kanske inte borde, men pengarna behövs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0