Fredag

Fick reda på att jag är ledig idag, känns konstigt men men..

Har haft städning idag, jävla diskberg. Älskling fick ta toan hehe.. Vardagsrummet har vi inte städat än, har inte packat upp allt hehe..

Vi fick ett oväntat besök idag haha..De ringde på dörren och ett elbolag stod utanför haha ingen av oss kände igen personen.. Men men de är väl nått man får vänja sig vid.

Idag ska vi ha fredags mys. Vi köpte med lite gott från Willys igår. Har inte kunnat ha mysfredagar eftersom jag jobbat varje fredag. Eller förutom förra veckan då jag var sjuk, men då deckade jag också hehe. Får se va vi hittar på. Kanske hyr en film :D

Tittar just nu på Big bang theory eller hur de nu stavas. En kille skulle flytta in med sin tjej, och säger åt henne att göra en massa saker som hans mamma brukar. Fan va irriterad man blev, du måste göra de och du måste gåra de.. Glad att vi hjälps åt här hemma =)

Nu ska jag fortsätta kika! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0